تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امیر سرتیپ دوم دکتر جلیل رجبی با اشاره به این که 5 هزار سرم از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تحویل داده شد ، افزود: 49 نفز از پزشکان متخصص بعداز ظهر دیروز توسط هواپیمای سی 130 نهاجا به منطقه اعزام شدند و همچنین 65 عمل جراحی سبک و سنگین در مراکز درمانی ارتش واقع در مناطق زلزله زده انجام شد. کلیه مراکز درمانی ارتش بویژه بیمارستان های خانواده، بعثت، گلستان و هاجر ارتش دیشب در آماده باش کامل بوده در هر بیمارستان به طور متوسط 30 تا 70 تخت به ظرفیت پذیرش افزوده شد.
وی افزود:اولین گروه از مجروحان حادثه زلزله نیز از طریق انتقال هوایی (هواپیمای سی 130) به تهران (بیمارستان های بعثت نهاجا و بقیه الله) منتقل شدند.
فرمانده بهداشت، درمان و امداد ارتش گفت:پشتیبانی های دارویی و تجهیزاتی از کلیه گروه های درمانی و بیمارستان های صحرایی و منطقه ای ارتش با انجام چند سورتی پرواز پشتیبانی به منطقه صورت پذیرفت.
امیر سرتیپ دوم دکتر جلیل رجبی در پایان گفت:امروز هم تیم های انتقال هوایی مجهز به بالگرد شنوک و هواپیمای سی  130 با امکانات کامل انتقال مجروحین و تجهیزات احیاء، در منطقه آماده خدمت رسانی هستند و مراحل درمان تکمیلی مصدومان و در صورت نیاز انجام عمل های جراحی انجام خواهد شد. 

 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ سه شنبه 23 آبان 1396 ] [ 19:13 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 152
بازدید دیروز : 72
بازدید هفته : 231
بازدید ماه : 224
بازدید کل : 84429
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->